FAQ - často kladené otázky

Ako si vybrať správnu veľkosť topánok a oblečenia?

Ak si neviete vybrať správnu veľkosť, pozrite si „veľkostnú tabuľku“, kde nájdete všetky dôležité informácie. Pri akomkoľvek probléme neváhajte kontaktovať našu zákaznícku linku,prípadne emailom, ktorá Vám ochotne poradí.

Ako dlho trvá doručenie mojej objednávky?

Tovar, ktorý má označenie skladom expedujeme okamžite do 24 hodín kuriérom. Tovar s označením do 10 dní bude doručený na Vašu adresu najneskôr do 10 pracovných dní.

Koľko stojí poštovné a balné?

 

Cena poštovného na Slovensku cez GLS sú 4 eurá.

Ako môžem zaplatiť?

Prijímame platby na dobierku, prevodom na účet.

Oblečenie alebo topánky mi nesedia, môžem ich vrátiť ?

Samozrejme, stačí ak vyplníte reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej stránke . Na formulári uveďte čo chcete so zakúpeným tovarom urobiť – vrátiť, vymeniť alebo reklamovať. Následne Vás budeme kontaktovať a kuriérom Vám zakúpený tovar vymeníme, samozrejme bezplatne.

Čo ak nebudete mať všetok tovar z mojej objednávky skladom?

V záujme čo najrýchlejšieho doručenia nás môžete požiadať o rozdelenie objednávky, to znamená, že tovar skladom ihneď expedujeme a tovar na externom sklade Vám dopošleme. Nebojte sa poštovné druhýkrát neplatíte, je ZADARMO.